Näin käytät Bonuswayta

Kerromme tällä sivulla miten saat rahaa takaisin verkko-ostoksistasi palvelumme avulla. Palvelumme käyttäminen ja käyttäjäksi liittyminen on täysin ilmaista.

1. Kirjaudu sisään palveluumme

Sisäänkirjautuminen

Jotta voit saada rahaa takaisin verkko-ostoksistasi, tulee sinun olla kirjautunut sisään palveluumme. Sisäänkirjautuminen onnistuu oikean yläkulman "Kirjaudu sisään" -linkistä.

Jos liityit käyttäjäksemme sähköpostiosoitteella ja salasanalla, käytä niitä myös sisäänkirjautumiseen. Jos liityit käyttäjäksemme Facebook-tunnuksillasi, kirjaudu sisään Facebook-tunnuksillasi.

2. Etsi verkkokauppa, jossa haluat tehdä ostoksia

Verkkokaupan valinta

Voit selata verkkokauppoja kategorioittain tai etsiä tietyn verkkokaupan käyttämällä hakua.

3. Siirry verkkokaupan sivuille kauttamme

Verkkokaupan sivuille klikkaaminen

Kun olet löytänyt verkkokaupan, jossa haluat tehdä ostoksia, siirry verkkokaupan sivuille kauttamme oranssista "Siirry kauppaan" -napista ennen ostosten tekemistä.

Tämä vaihe on hyvin tärkeä. Kun klikkaat nappia, asetamme selaimeesi evästeen, jonka perusteella verkkokauppa tunnistaa sinut käyttäjäksemme. Jos et klikkaa verkkokauppaan kauttamme, verkkokauppa ei tiedä, että olet käyttäjämme.

Jotta voit saada rahaa takaisin ostoksistasi, tulee sinun siis aina siirtyä verkkokaupan sivuille kauttamme tuota maagista, oranssia nappia klikkaamalla.

4. Tee ostoksesi normaalisti

Kun olet klikannut verkkokaupan sivuille kauttamme, ostokset voit tehdä samaan tapaan kuin aina ennenkin.

Klikkauksen jälkeen ostos on kuitenkin tehtävä loppuun asti. Jos suljet välissä laitteen ja palaat tekemään ostoksia myöhemmin, seuranta ei toimi eikä bonusta kerry käyttäjätunnuksellesi. Jos olet käynnistänyt laitteesi uudestaan, käy klikkaamassa uudestaan Bonuswayn kautta kauppaan ennen ostosten tekemistä.

Emme suosittele, että vierailet muilla sivustoilla ennen ostosten maksamista. Jos vierailet jollakin muulla sivustolla (esim. alennuskoodisivusto, hintavertailusivusto), voi kyseinen sivusto yliajaa evästeemme selaimestasi. Jos näin käy, verkkokauppa maksaa myyntipalkkion ostoksistasi tälle toiselle sivustolle eikä meille.

Meiltä saamasi bonus on verkkokaupan meille maksama myyntipalkkio, jonka jaamme kanssasi. Jos verkkokauppa ei maksa meille myyntipalkkiotamme, mekään emme valitettavasti voi maksaa sinulle bonusta ostoksestasi.

On myös hyvä varmistaa, että selaimesi tietoturva-asetukset antavat meidän tallettaa evästeitä selaimeesi. Esimerkiksi F-securen pankkisuojaus voi estää evästeemme kirjaamasta bonuksia. Emme suosittele, että käytät evästeitä poistavia lisäosia kuten esimerkiksi AdBlockia.

5. Iloitse bonuksestasi

Yleensä viimeistään tunnin kuluttua ostosten maksamisesta verkkokauppa lähettää meille tiedon, että olemme saaneet tekemistäsi ostoksista myyntipalkkion. Lisäämme tämän jälkeen käyttäjätunnuksellesi tiedon, että bonuksesi on arvioitavana.

Verkkokaupasta riippuen menee vielä noin 2-4 viikkoa ennen kuin verkkokauppa hyväksyy myyntipalkkiomme maksettavaksi. Verkkokauppa odottaa pidätkö tuotteet vai palautatko ne. Jos palautat tuotteet tai osan niistä, et saa ostoksestasi bonusta. Jos olet maksanut luotolla, verkkokauppa odottaa vielä, että oikeasti maksat ostoksesi heille.

Kunkin kuun lopussa kumppanimme lähettävät verkkokaupalle laskun. Verkkokaupalla on tämän jälkeen n. 14 päivää aikaa maksaa laskunsa. Kun verkkokauppa on maksanut meille myyntipalkkion ostoksestasi, asetamme bonuksesi tilityskelpoiseksi.

Bonusten tilittäminen pankkitilillesi

Kun olet kerännyt tilityskelpoista bonusta 15 eurolla, voit pyytää bonusten tilitystä pankkitilillesi. Bonuksesi muuttuvat tilityskelpoisiksi heti, kun olemme saaneet myyntipalkkiomme verkkokaupalta.

Voit tilittää bonukset pankkitilillesi Oman sivusi Omat ostokset -välilehdellä. Sivulta löydät oranssin napin, jossa lukee "Tilitä bonus pankkitilillesi".

Tilitämme bonukset pankkitilillesi lyhentämättömänä käteisenä rahana. Pankistasi riippuen bonusten tulemisessa pankkitilillesi kestää 2-3 arkipäivää.

Jäikö jokin vielä mietityttämään?

Jos sinulla on vielä kysymyksiä, tutustu vastauksiin meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sieltä ei löydy vastausta kysymyksiisi, voit ottaa meihin yhteyttä Facebook-sivullamme tai sähköpostitse osoitteella tuki@bonusway.fi. Autamme mielellämme!