Tietoa verkkokaupoille

Mikä Bonusway on?

 

Bonusway on vuonna 2011 perustettu suomalainen verkkoshoppailuyhteisö, jota käyttää yli 300 000 suomalaista. Palvelussa on mukana lähes 900 suomalaista ja ulkomaista verkkokauppaa. Bonusway toimii kuin verkkokaupan bonuskortti, mutta painottuu myös sosiaaliseen ja inspiroivaan verkko-ostamiseen tarjoten parhaat tarjoukset sekä mahdollistaen käyttäjien tuotesuosittelun. Yksinkertaisuudessaan palvelu toimii siten, että verkkokaupat maksavat Bonuswaylle tulospohjaisesti heille tuottamastamme myynnistä, jonka jaamme käyttäjiemme kanssa bonuksen muodossa. Bonusway toimii tällä hetkellä 16 maassa, kattaen kokonaisuudessaan yli 4000 kauppaa ja yli 4 miljoonaa käyttäjää.

Bonuswayn idea on tarjota palvelussa mukana oleville kuluttajille relevantteja ja personoituja juuri heille kohdennettuja tarjouksia, joiden avulla pystymme tuottamaan viikosta toiseen lisämyyntiä palvelussamme mukana oleville verkkokaupoille. Tarjoamme käyttäjillemme tietoa tuotteista ja palvelusta, inspiraatiota ja tuomme alalle jatkuvasti uusia ominaisuuksia, jotka kiinnostavat käyttäjiämme, kuten tuotesuosittelun sekä pelillistämisen merkkien keräämisen muodossa. Verkkokaupat saavat kauttamme ainutlaatuisen markkinointikanavan, jonka avulla on mahdollista tavoittaa juuri oikea kohdeyleisö.

  

2. Edut verkkokaupoille

 

Bonuswayn sivuilla vierailevat kuluttajat tulevat alustallemme ensisijaisesti hakemaan ja löytämään shoppailuinspiraatiota sekä tietoa kaupoista ja parhaista tarjouksista. Me tarjoamme käyttäjillemme helpon ja houkuttelevan tavan löytää heitä kiinnostavat verkkokaupat, joista sinun verkkokauppasi voi olla myös yksi näistä. Kun verkkokauppasi löytyy palvelustamme, verkkokauppanne on käyttäjillemme luonnollinen valinta, kun he etsivät tarjoamianne tuotteita ja palveluita. Ulkomaisten tutkimusten mukaan lisäksi verkko-ostoksista maksettava bonus kasvattaa asiakkaan ostoskorin arvoa sekä vähentää asiakaspalautusten määrää. Liittymällä palveluumme varmistat lisäarvon tuottamisen asiakkaillesi alati kasvavassa ja ajan hermoilla olevassa alustassamme.

  

3. Yhteisöllisyys - Asiakkaat keräävät ostoksistaan bonusta ja pysyvät tyytyväisinä

 

Bonuswayn missio on tehdä verkko-ostamisesta fiksua, hauskaa ja sosiaalista. Käyttämällä palveluamme kuluttajat pystyvät saavuttamaan selvää etua verkko-ostoksistaan. Näkymällä palvelussamme käyttäjillemme, annat heille tämän mahdollisuuden, mikä vuorostaan näkyy teille ostotapahtumien lisääntymisenä ja tyytyväisempinä asiakkaina. Käyttäjämme ovat erityinen kohdeyleisö siten, että jokainen käyttäjistämme haluaa kuulla markkinointia ja on halukas hyödyntämään tarjoukset. Bonuswayn avulla käyttäjä voi löytää sysäyksen ja inspiraation shoppailuun. 

Bonusway tarjoaa paljon enemmän kuin alennuksia ja rahaa takaisin ostoksista. Olemme luoneet uniikin ja sosiaalisen kauppa-alustan, jossa käyttäjät pystyvät suosittelemaan ja jakamaan tuotteita palvelumme kautta muille käyttäjille sekä ystävilleen myös muissa sosiaalisissa medioissa. Tämä luo lisäarvoa kaupoille. Lisää erityisestä ominaisuudesta voi lukea täällä.

 

4. Maksat tuloksista

 Palvelumme lähtökohta on tulospohjaisuus. Maksat meille tuottamastamme myynnistä, et klikkauksista tai pelkästä näkyvyydestä. Voit seurata tarkasti, kuinka monta prosenttia sivuillesi klikanneista on todella ostoksia ja samalla kasvattanut liikevaihtoasi. Näet myös kätevästi, kuinka moni asiakkaistasi on tehnyt ostoksia palvelumme kautta ja voit seurata ostotapahtumia reaaliajassa.

Lisänäkyvyyttä voimme tarjota esimerkiksi sesonkiaikoina lisäpalveluna sekä omien kampanjoidenne tueksi. Bonusway tuottaa parhaan tuloksen, kun hyödynnetään segmentointityökalun avulla kerättyä dataamme ja yhdistetään se muuhun markkinointiviestintäänne. Yhdessä voimme luoda onnistuneita kampanjoita, lisäämään tunnettavuuttanne käyttäjiemme keskuudessa sekä maksimoida kampanjanne näkyvyyttä palvelussamme.

 

"Partnership with Bonusway has been very productive to us in our new MVNO launch. It has enabled us to reach new customers and interest towards moi.fi We have been able to create extraordinary tools on top of our marketing mix, like newsletter and native ads.

In fall 2017 we did a lot of activities together, including native ads. our sales raised app 50%, so it was worth it, absolutely. I highly recommend creativity in marketing mix and use of new methods.” - Ulla Koivula, co-founder Moi Mobiili

 

5. Verkkokaupan lisääminen palveluumme on helppoa

 

Prosessi verkkokauppanne lisäämiseksi on selkeä, mutta vaatii huolellisuutta. Kaupan lisäämiseen kannattaa varata pari tuntia aikaa. Aloitetaan varmistamalla, että pystytte lisäämään koodinpätkän verkkokauppaanne ja seurata ohjeita huolellisesti.

Mikäli yrityksenne on mukana jossakin affiliate-verkossa, mutta ette löydä sivustoanne palvelustamme, voitte olla yhteydessä käyttäjätukeemme, joka auttaa teitä selvittämään asiaa tarkemmin.

Mikäli ette ole mukana affiliate-verkossa, voitte ottaa yhteyttä meihin alla olevalla lomakkeella, tai voitte halutessanne lähettää sähköpostia osoitteeseen Heikki(at)bonusway.fi, jolloin voimme lisätä teidät palveluumme.

 

Suomen Ostohyvitys Oy:n Lasse Järvinen ja Jyrki J. J. Kasvi keskustelivat Huomenta Suomen uutisaamussa verkkokaupan trendeistä ja tavoista, joilla suomalaiset verkkokauppiaat voivat lisätä myyntiään. Voit katsoa keskustelun alta. Videon alta löydät lisää tietoa siitä, mitä Bonusway (ent. Ostohyvitys.fi) tarjoaa verkkokauppiaalle.