Usein kysytyt kysymykset

Ostoksestani ei kertynyt bonusta, mitä tehdä?
Jos bonus ei ole arvioitavana tunnuksellasi viiden päivän sisällä ostoksesta, järjestelmämme ei ole saanut tietoa ostoksesta kaupalta.

Ilmoita puuttuva bonus sivujemme kautta. Kirjauduthan ensin sisälle.

Kuinka kauan bonusten arviointi kestää?
Maksamme bonukset heti, kun käyttämäsi verkkokauppa on hyväksynyt ostoksesi ja maksanut meille myyntipalkkion.

Verkkokauppojen maksuaika on noin 8 – 18 viikkoa. Varauspalveluiden (hotellit jne.) bonukset tulevat vasta varauksen viimeisestä käyttöpäivästä laskettuna 8 – 18 viikon päästä.

Otathan meihin yhteyttä, jos bonus on ollut arvioitavana yli 4 kuukautta.

Kuinka kauan kestää bonusten kirjautuminen ostoksen jälkeen?
Bonus kirjautuu tunnuksellesi arvioitavaksi tavallisesti 24 tunnin sisällä.

Jos bonus ei ole kirjautunut viiden päivän sisällä, ilmoita puuttuva bonus sivujemme kautta. Kirjauduthan ensin sisälle.

Voinko käyttää alekoodia ja kerätä bonusta?
Voit käyttää Bonuswayn sivuilla listattuja alekoodeja ja samalla kerätä bonusta.

Jos olet käyttämässä alekoodia, jonka olet kerännyt joltain muulta sivulta (alekoodisivu, blogi jne.), bonus ei välttämättä kirjaudu arvioitavaksi tunnuksellesi, tai se saatetaan hylätä.

Jos olet käyttämässä kaupan tarjoamaa alekoodia, bonus kertyy vain jos kaupan ehdot eivät kiellä alekoodeja.

Miksi bonukseni on hylätty?
Alla yleisimmät bonuksen hylkäyssyyt:

  1. Tilauksessa on käytetty alennuskoodia
  2. Tilaus on peruttu
  3. Tilauksesta on palautettu tuotteita.
    Jos kyseessä oli osapalautus, otathan yhteyttä meihin lomakkeella Hylätty bonus.
  4. Myyntipalkkio on maksettu toiselle kanavalle, eli ei siis ole tullut meille. Näin voi käydä, jos esimerkiksi alekoodi- tai hintavertailusivuja on selattu tilauksen aikana.
Kuinka vaihdan salasanani?
Voit vaihtaa salasanasi tunnuksesi Asetuksista. Sinulta pyydetään vanhaa salasanaa, että voit vahvistaa uuden. Voit tehdä tämän myös mobiilisovelluksen kautta.

Jos et muista salasanaasi, klikkaa ”Unohditko salasanasi?” -linkkiä salasanansyöttökentän alla kun olet kirjautumassa sisään. Lähetämme sinulle sähköpostin, josta löydät linkin salasanan vaihtoa varten.

 

 


 

Etkö löydä vastausta?

Täytäthän jommankumman lomakkeen alta, niin pyrimme palaamaan sinulle niin pian kuin mahdollista. Jos bonuksesi ei ole kirjautunut sinulle arvioitavaksi 5 päivän sisällä ostoksesta, täytäthän lomakkeen puuttuvasta bonuksesta.

Lähetä kysymyksesi meille<br />
<span style="color: #ffffff;">–</span> Lähetä kysymyksesi meille

Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa Tukisivustoltamme, lähetäthän viestin tätä kautta, niin me autamme sinua.

Täytä lomake puuttuvasta bonuksesta Täytä lomake puuttuvasta bonuksesta

Jos bonuksesi ei kirjautunut, raportoi tästä sivulta ”Arvioitavat bonukset”. Kirjauduthan ensin tunnuksellesi sisälle.

Huomaathan, että ostoksesta, josta ei ole kirjautunut bonusta arvioitavaksi tunnuksellesi, voimme ainoastaan lisätä puuttuvan bonuksen, jos osto on tehty viimeisen 6 kuukauden sisällä. Tätä vanhempia bonuksia ei harmillisesti ole mahdollista lisätä. Tarkistathan myös kaupan erityisehdot ennen lomakkeen täyttöä.

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin 24 tunnin sisällä, mutta saamme ajoittain viestejä enemmän kuin tavallisesti, jolloin vastausaika voi olla useita päiviä. Kaikkiin kysymyksiin vastataan niin pian kuin mahdollista.

Kesän aikana vastausaika voi olla jopa yli viikon, mutta palaamme sinulle 2 viikon sisällä. Pahoittelemme vaivaa.