Usein kysytyt kysymykset

Saat bonusta verkko-ostoksistasi liittymällä Bonuswayn käyttäjäksi ja siirtymällä verkkokaupan sivuille palvelumme kautta. Sinun tulee vain muistaa kirjautua sisään Bonuswayhin ja klikata verkkokauppaan kauttamme aina ennen ostosten tekemistä. Itse tilauksen teet verkkokaupassa kuten aina ennenkin.
Ei mitään. Bonuswayn käyttäminen ja palveluun liittyminen on täysin ilmaista.
Pelkästään Bonuswayhin liittymällä et saa bonuksia. Jotta saat bonukset ostoksistasi, tulee sinun olla kirjautuneena sisään Bonuswayhin ja klikata verkkokaupan sivuille palvelumme kautta. Tämä on hyvin tärkeää. Jos et klikkaa verkkokauppaan palvelumme kautta ennen ostosten tekemistä, verkkokauppa ei tunnista, että olet Bonuswayn käyttäjä.
Aivan miten haluat. Maksamme bonuksesi lyhentämättömänä käteisenä pankkitilillesi. Bonuswayn kautta saamasi bonukset eivät siis ole bonuspisteitä, joilla on rajatut käyttökohteet, vaan käteistä rahaa pankkitilillesi.
Bonukset tulevat käyttämältäsi verkkokaupalta. Kun siirryt verkkokaupan sivuille palvelumme kautta, verkkokauppa tunnistaa, että olet Bonuswayn käyttäjä ja maksaa meille myyntipalkkion tekemistäsi ostoksista. Tämän myyntipalkkion jaamme kanssasi bonuksen muodossa, jolloin saat omaa rahaasi takaisin.

Monissa tapauksissa kyllä. Alta löydät listan tilanteista, joissa bonuksen saaminen jälkikäteen ei valitettavasti onnistu.

1. Kauttamme ei ole klikattu kauppaan ennen tilauksen vahvistamista*
2. Alennuskoodin tai muun lisäedun vuoksi bonus on jäänyt kirjautumatta tai mennyt hylkäykseen
3. Myyntipalkkio on ohjautunut toiselle kanavalle
4. Myyntitapahtuma ei ole täyttänyt mainostajan antamia ehtoja
5. Mikäli verkkokauppa jättää myyntipalkkiomme maksamatta, palvelumme ei ole velvollinen korvaamaan maksamattomia bonuksia
6. Olemassa oleville käyttäjätunnuksille ei voi kerätä liittymisetuja, jotka ovat tarkoitettu uusille käyttäjille
7. Tilaus tai varaus on peruttu tai palautettu

*Jotta klikkaus onnistuu Bonuswayn tai selainlisäosan kautta verkkokauppaan, tulee klikkaamisen jälkeen ilmestyä sininen odotusikkuna, joka ohjaa sinut verkkokaupan sivuille.

Jos tilanteesi ei löydy yllä olevalta listalta, kannattaa ottaa yhteyttä käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi. Voimme sitten alkaa jäljittää bonustasi.

Tämä on mahdollista. Jotkut hotellien ja lentojen varaussivustot voivat nostaa hintaa mikäli heidän sivustolleen klikkaa Bonuswayn kautta. Mikäli tiedämme, että verkkokauppa tekee tällaista, kerromme siitä kunkin verkkokaupan erityisehdoissa.

Mikäli havaitset tällaista, lähetäthän siitä tiedon käyttäjätukeemme (tuki@bonusway.fi). Näin osaamme lisätä tästä tiedon kunkin kaupan kohdalle.

Suosituksemme on, että etsit aina ensin halvimman hinnan. Kun halvin hinta on löytynyt, klikkaa verkkokaupan sivuille kauttamme ennen ostosten tekemistä. Älä siis aloita ostosten tekemistä kauttamme. Etsi ensin halvin hinta ja klikkaa verkkokaupan sivuille kauttamme vasta ennen ostosten maksamista.

Maksamme bonukset heti, kun käyttämäsi verkkokauppa on hyväksynyt ostoksesi ja maksanut meille myyntipalkkiomme. Verkkokaupat maksavat myyntipalkkiomme yleensä seuraavan kalenterikuukauden aikana ja lähes kaikki kahden kuukauden kuluessa ostoksesta. Jos ostotapahtumasta on kulunut yli 3 kk, etkä ole saanut maksua, kannattaa ottaa yhteyttä käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi.
Maksamme bonukset käyttäjillemme verkkokauppojen meille maksamista myyntipalkkiosta. Voimme siis maksaa bonukset käyttäjällemme vasta kun verkkokauppa on hyväksynyt käyttäjämme tekemän ostoksen ja maksanut siitä meille myyntipalkkion. Tässä voi valitettavasti kestää parikin kuukautta.
Voit pyytää bonusten siirtämistä pankkitilillesi, kun olet kerännyt tilitysrajan ylittävän määrän tilityskelpoista bonusta. Tilitysraja on 15 euroa. Maksun siirtymisessä kestää pankista riippuen 2–3 päivää. Voit tarkistaa tilityskelpoisen saldosi määrän Omat ostokset -sivulta.

Bonusta voi saada prosenttiosuuden tilauksen arvosta tai kiinteän euromäärän. Esimerkiksi jos teet 100 euron tilauksen verkkokauppaan, josta saa 10 % bonusta, kertyy Bonusway-tunnuksellesi 10 euroa bonusta. Jos verkkokaupasta saa bonusta kiinteän 5 euron summan, kertyy tunnuksellesi jokaisesta ostoksesta 5 euroa bonusta. Euromääräinen bonus on aina sama riippumatta ostoksesi arvosta tai tilaamiesi tuotteiden määrästä.

Et. Jos peruutat tai palautat ostoksesi, verkkokauppa ei maksa meille ostoksestasi myyntipalkkiota, jolloin emme myöskään voi maksaa sinulle bonusta ostoksestasi.

Saamasi bonus kirjataan tunnuksellesi heti, kun olemme saaneet verkkokaupalta tiedon ostoksestasi. Tähän voi kulua aikaa verkkokaupasta riippuen muutamasta minuutista muutamaan päivään. Tieto saamastasi bonuksesta tulee näkyviin Oman sivusi Omat ostokset -välilehdelle.

Jos et ole saanut bonustasi verkkokaupan keskimääräisen maksuajan sisällä, ota yhteyttä käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi. Jos ostotapahtuma ei näy Omalla sivullasi, tarkoittaa se, ettei verkkokauppa ole myöskään maksanut myyntipalkkiotaan meille. Mielenkiintomme asian selvittämiseen on siis taattu.

Kannattaa myös katsoa blogistamme yleisimmät syyt bonusten kirjautumattomuuteen.

Voit päivittää yhteystietosi Oman sivusi Omat asetukset -välilehdellä.

AdBlockia ei suositella. Bonusten kirjautumiseksi vaaditaan, että selaimessasi on evästeet (Cookies) kytkettynä päälle. Osa mainokset estävistä AdBlock-sovelluksista tuhoaa nämä evästeet ja siten estää bonuksen kirjautumisen. Poista kaikki AdBlock-ohjelmat käytöstä ennen kuin teet ostoksia Bonuswayn kautta.

Eväste, englanniksi Cookie, on tiedon murunen, jonka palvelun tarjoaja asettaa selaimeesi ja pyytää tallentamaan tietoja. Palvelun tarjoaja voi myöhemmin noutaa evästeen ja tarkastella sen tietoja.

Esimerkiksi kun ensimmäisen kerran käyt sivustolla ja valitset kieleksi suomen, ei sinun enää seuraavalla kerralla tarvitse valita kieltä. Evästeeseen on tällöin tallennettu tieto siitä, että haluat lukea sivua suomeksi. Evästeet eivät pääse käsiksi salasanoihisi tai tietokoneesi tiedostoihin.

Kun klikkaat verkkokaupan sivulle palvelumme kautta, asetamme selaimeesi evästeen. Tämän evästeen avulla verkkokauppa tunnistaa, että olet Bonuswayn käyttäjä. Tällöin verkkokauppa maksaa meille ostoksestasi myyntipalkkion, jonka jaamme kanssasi bonuksen muodossa.

Jotta bonukset verkko-ostoksistasi kirjautuvat tunnuksellesi oikein, tulee evästeiden olla selaimessasi käytössä. Oletuksena evästeet ovat käytössä. Jos evästeet kuitenkin ovat pois päältä, tässä ohjeet kuinka laitat ne päälle:

Microsoft Internet Explorer

  1. Valitse työkalut (Tools)
  2. Internet-asetukset (Internet options)
  3. Tietosuoja (Privacy) -välilehti
  4. Valitse tasoksi Normaali (Medium) ja klikkaa Apply- ja OK-painikkeita

Mozilla Firefox

  1. Valitse työkalut (tools)
  2. Asetukset
  3. Tietosuoja
  4. Evästeet
  5. Sivustot voivat asettaa eväteitä -kohtaan rasti

Google Chrome

  1. Valitse työkalupalkin jakoavain
  2. Asetukset
  3. Tarkat säädöt -välilehti
  4. Tietosuoja-osiosta sisältöasetukset
  5. Evästeet kohdasta: Salli paikallistietojen asettaminen (suositus)

Opera

  1. Valitse työkalut
  2. Ominaisuudet
  3. Lisäasetukset-välilehti
  4. Salli sivustojen asettaa evästeitä -kohtaan rasti

Jos haluat sulkea Bonusway-käyttäjätunnuksesi, ilmoita käyttäjätunnuksesi käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi. Huomaathan, että ilman Bonusway-tunnusta et voi enää saada bonusta verkko-ostoksistasi.

Mainiota! Vastaamme niihin mielellämme. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla tuki@bonusway.fi